Grepstrening til Toughest

Det er 62 dager til Toughest Oslo, og jeg er skikkelig spent!

Mange av hindrene består av å slenge seg, og grepsstyrken er en viktig del av det å komme seg gjennom. Derfor har jeg begynt å ta en øvelse for dette, det tar ikke mange minuttene å gjøre på slutten av en økt. Eventuelt kan man gjøre det i pausene mellom sett på andre øvelser.

Øvelsen er rett og slett å henge i en stang og slippe en og en arm. Enn så lenge klarer jeg ikke å henge noe lenge med en arm, men det kommer seg! Gjør dette så mange ganger og så lenge du klarer 🙂 I tillegg har jeg begynt å ta markløft så mye jeg kan med overhåndgrep, og ikke låsegrep. Alt hjelper!

Skjermbilde 2017-07-02 kl. 18.54.56

Jeg må også tipse dere følgere om proteinella – sjokoladepålegget til bodylab. Det smakte kjempe godt, samtidig som det inneholder 20 % protein og ikke har tilsatt sukker. Perfekt om man er litt fysen! Kjøp en boks for kun 65 kr HER, du kan også få 5 bokser for 250 kr. #reklame

20170617_111645000_iOS

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s